یک مرکز تماس استاندارد چه ویژگیهایی دارد؟
خدمات مشتریان، پایه و اساس اکثر مشاغل و بخش بزرگی از آنچه منجر به وفاداری مشتریان میشود را تشکیل میدهد سالهاست که کسبوکارها برای سنجش عملکردهای مرکز تماس خود، از معیارهای متفاوتی مانند تعداد پاسخهای مکالمه، طول تماس و قطع تماس، استفاده کردهاند تنظیم استانداردهای مرکز تماس در ارائه خدماتی با کیفیت عالی به مشتریان ضروری بوده و این استاندارد، انتظارات را درمورد کیفیت به شما و کارشناسان، بیان خواهد کرد
چراکه تعیین استانداردهای خدمات علاوه بر تعیین دستورالعملهای صحیح برای کارشناسان، به شما نیز فرصتی برای دستیابی به اهداف بالاتر میدهد
حالا در این گزارش میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که استانداردها برای هریک از شاخصهای مرکز تماس چیست؟