بر اساس نظرسنجی موسسه «هریس پول» که سال گذشته از طرف پلتفرم فناوری بانکداری دیتری (D3 Banking Technology) انجام گرفت، بیش از سهچهارم (۷۸ درصد) آمریکاییها در مقایسه موسسات با سازمانهای بزرگ فناوری، احساس راحتی بیشتری با دسترسی موسسات مالی به دادههای شخصیشان دارند
با این حال، این مزیت به مدت محدودی دوام خواهد داشت، چرا که راحتی ارائهشده توسط شرکتهای فناوری هر بار نگرانیهای امنیتی را به حاشیه میراند موسسات محلی و منطقهای باید پاسخی برای این تهدیدات بالقوه داشته باشند و در این راستا باید تجربه دیجیتالی که هماکنون ارائه میدهند را به دقت ارزیابی کنند و مطمئن شوند که این تجربه همراستا با نوآوریهای تازهواردان این فضا باشد .